Kraj

Turniej Adidasa przed mundialem

Adidas startuje z własnym turniejem piłkarskim. To część komunikacji związanej z tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej.

Firma Adidas startuje z turniejem Adidas Football Challenge. Jest to turniej piłkarski dla młodych adeptów piłki nożnej (w wieku 9-14 lat). Piłkarze rywalizować będą w czterech kategoriach wiekowych.

Rozegrane zostaną trzy turnieje eliminacyjne: 8 i 9 maja w Gdyni, 15 i 16 maja w Krakowie oraz 29 i 30 maja w Warszawie. Finał zaplanowano tuż przed mundialem w RPA 5 i 6 czerwca. Partnerami Adidas Football Challenge 2010 są: EA Sports, Go Sport oraz Polsat Soccer Skills.

Adidas Football Challenge to część komunikacji rynkowej związanej z tegorocznymi piłkarskimi mistrzostwami świata. Łukasz Palczak, brand activation manager w Adidas Poland, mówi, że podstawowymi celami przedsięwzięcia są promocja pozytywnych wartości przekazywanych przez rywalizację sportową i promocja marki.

Na potrzeby Adidas Football Challenge 2010 stworzona została dedykowana strona internetowa www.adidasfc.pl. Budżet przedsięwzięcia marketingowego nie został ujawniony.