Kraj

Debiut giełdowy Kulczyk Oil Ventures wspiera kampania

Trwa kampania wspierająca debiut firmy Kulczyk Oil Ventures na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Pod hasłem “Wzór na ropę, wzór na zysk” rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Kulczyk Oil Ventures wspierająca debiut firmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. To pierwsza kampania medialna w historii tej firmy. Przygotowała ją agencja ArtGroup, która odpowiada za kreację, strategię oraz planowanie i zakup mediów.

Kampania obejmuje prasę (m.in. “Puls Biznesu” i “Parkiet”) i internet (reklamy bannerowe pojawiają się w 17 portalach, m.in.: Money.pl, Bankier.pl i Gazeta.prawna.pl), przygotowano też landing page Kulczykoilventures.pl zawierający element call to action i dział poświęcony edukacji w zakresie rynku ropy i gazu. Ponadto reklama pojawi się również w serwisach internetowych spółek grupy Kulczyk Investments, które po kliknięciu będą przekierowywały na wspomniany wcześniej, poświęcony kampanii landing page.

Agencja ArtGroup zdobyła zlecenie po wygranym przetargu. Kulczyk Oil Venture jest kolejną spółką z grupy Kulczyk Investments, którą ta agencja obsługuje. Kulczyk Oil Ventures (KOV) to kanadyjska spółka z branży poszukiwania oraz wydobycia ropy naftowej i gazu.