Kraj

JWT porządkuje struktury

Andrzej Zawadzki, nowy dyr. zarządzający, reorganizuje agencję.

Andrzej Zawadzki, który od miesiąca zarządza JWT w miejsce Willa Egertona-Kinga, prowadzi proces reorganizacji agencji (MMP24 z 24 marca). Zmiany dotyczą kreacji, strategii i obsługi klienta.

Ponieważ agencja od wielu miesięcy pozbawiona jest dyrektora kreacji (Maciej Malewicz odszedł w połowie ub.r.), utworzono stanowisko traffic z celem organizowania pracy działu. Zadanie to powierzono Agnieszce Basie, która wcześniej w dziale produkcji odpowiadała za print.

Obsadzenie stanowiska szefa kreacji to sprawa w toku. – Mamy listę trzech kandydatów – powiedział Zawadzki. – W wyborze uczestniczy sieć i do pewnego stopnia od jej procedur zależy, kiedy ten proces się zakończy.

Zawadzki nie podał listy osób, z którymi prowadzone są rozmowy. Dział kreacji liczy obecnie 13 osób, cała agencja zatrudnia 40 pracowników.

Reorganizację przeszedł również dział obsługi klienta – stworzone zostały cztery zespoły, każdy z własną pulą klientów. Na czele tych zespołów stoi trzech account directorów – Magdalena Kozanowska, Magdalena Klimaszewska, Monika Sosnowska i senior account manager Emilia Sikora.

Zmiany obejmą też dział strategii: do Anety Świercz-Grądkowskiej, business development directora, oraz Krystyny Odolińskiej, brand strategy directora, dołączą kolejne osoby, których rekrutacja właśnie trwa. Świercz-Grądkowska oraz Odolińska zajmują się także nowym biznesem, nowy strateg w agencji przejmie część ich dotychczasowych obowiązków.