M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W USA największe spadki od 1944 roku

Agata Małkowska-Szozda | 28 kwietnia 2010, 06:00

"Advertising Age" opublikował raport agencyjny. Słabo wypadły klasyczne agencje reklamowe i domy mediowe.

Agencje reklamowe, a także firmy PR, healthcare oraz marketingu zintegrowanego odnotowały w 2009 r. w Stanach Zjednoczonych największy od 60 lat spadek przychodów – wynika z dorocznego raportu o agencjach przygotowanego przez "Advertising Age". Przychody branży spadły o 7,5 proc., do kwoty 28,4 mld dol. Agencje reklamowe odnotowały spadek o 9,3 proc. (9,4 mld dol.), a domy mediowe o 10,3 proc. (1,9 mld dol.). Swoje wyniki podało w nim ponad 800 firm. Ostatnie spadki o podobnej skali amerykański rynek odnotował w 1944 roku.

(na podstawie "WARC")

 

Czytaj więcej na temat: