Kraj

Tonino Lamborghini wybiera Marketing & Advertising House

Tonino Lamborghini zwiększy asortyment produktów w Polsce.

Agencja Marketing & Advertising House rozpoczyna współpracę z firmą Il Toro Polska w zakresie kompleksowej obsługi PR marki Tonino Lamborghini. Działania M&A House będą się koncentrowały wokół PR produktowego i media relations. Współpraca będzie również obejmowała doradztwo strategiczne oraz wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych.

Firma Il Toro Polska jest wyłącznym dystrybutorem marki Tonino Lamborghini w Polsce. Dystrybucja dotyczy obecnie produktów spożywczych delikatesowych: kawy, czekolady, makaronów, sosów, oliwy i octu balsamicznego oraz win.

Toro Polska planuje w 2010 roku szerszą ekspansję na polski rynek w zakresie ekskluzywnej kolekcji galanterii skórzanej dla mężczyzn. Obecnie prowadzone są negocjacje związane z poszukiwaniem ambasadora marki wśród znanych postaci świata show-biznesu. Szczegóły na temat procesu na tym etapie nie zostały podane.