Kraj

Warka w plastiku w telewizji

Kampania reklamowa piwa Warka w 1,5-litrowych butelkach PET zwraca uwagę na takie atrybuty jak niezatapialność i nierozbijalność.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fu-KjCnC5Z1U%22%7D
Grupa Żywiec rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową piwa Warka w 1,5-litrowych butelkach PET.

To pierwsza “fabularna” kampania telewizyjna Warki w plastikowych butelkach. W ub.r., niedługo po wprowadzeniu produktu na rynek, Grupa Żywiec zrealizowała kampanię z reklamami “produktowymi” (pokazywały samo opakowanie).

W nowej kampanii reklamowej emitowane będą dwa spoty filmowe. W pierwszym występuje trójka mężczyzn – przyjaciół, amatorów wspinaczki górskiej, którzy podczas biwaku przy namiotach raczą się Warką w 1,5-litrowych butelkach. W drugim bohaterami jest czwórka mężczyzn, którzy wędrują z plecakami (wygląda to jak wyprawa survivalowa), gdy nagle z samolotu zostają zrzucone na spadochronach duże butelki z piwem. Reklama zwraca uwagę na atrybuty (niezatapialna, nierozlewalna, nierozbijalna), w szczególności trwałość plastikowego opakowania, które może być przydatne np. podczas turystycznych wypraw.

Kreację przygotowała agencja Just, media zaplanował i kupił Macroscope OMD.