Grupa Żywiec rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową piwa Warka w 1,5-litrowych butelkach PET.
To pierwsza “fabularna” kampania telewizyjna Warki w plastikowych butelkach. W ub.r., niedługo po wprowadzeniu produktu na rynek, Grupa Żywiec zrealizowała kampanię z reklamami “produktowymi” (pokazywały samo opakowanie).
W nowej kampanii reklamowej emitowane będą dwa spoty filmowe. W pierwszym występuje trójka mężczyzn – przyjaciół, amatorów wspinaczki górskiej, którzy podczas biwaku przy namiotach raczą się Warką w 1,5-litrowych butelkach. W drugim bohaterami jest czwórka mężczyzn, którzy wędrują z plecakami (wygląda to jak wyprawa survivalowa), gdy nagle z samolotu zostają zrzucone na spadochronach duże butelki z piwem. Reklama zwraca uwagę na atrybuty (niezatapialna, nierozlewalna, nierozbijalna), w szczególności trwałość plastikowego opakowania, które może być przydatne np. podczas turystycznych wypraw.
Kreację przygotowała agencja Just, media zaplanował i kupił Macroscope OMD.