Kraj

Pierwsza kampania Briggs & Stratton

Amerykański producent silników do kosiarek rozpoczął ogólnopolskie działania reklamowe.

Pierwsza kampania Briggs & Stratton
Briggs & Stratton, amerykański producent czterosuwowych silników spalinowych do kosiarek, prowadzi w prasie ogólnopolskiej i branżowej, na nośnikach outdoorowych, a także w telewizji i internecie kampanię reklamową swoich produktów – pierwszą na polskim rynku. Działania potrwają do końca tego roku.

W kampanii prasowej wykorzystano takie tytuły, jak: “Auto Moto”, “Angora”, “Polityka”, “Forbes” czy “Newsweek” oraz “Mój Piękny Ogród”, “Ogrody, Ogródki, Zieleńce”, “Wnętrze i Ogród” czy “Ogród Piękny Cały Rok”. Do połowy maja w czterech programach telewizyjnych (TVN, TVN24, TVP oraz Polsat News) jest emitowany 8-sekundowy spot Briggs & Stratton. Aktywność w internecie oparta na billboardach i double billboardach obejmuje takie serwisy, jak: Otomoto.pl, Newsweek.pl czy Forbes.pl. Na stronach portalu Newsweek.pl powstała dedykowana strona z informacjami, jak poprawnie używać kosiarek spalinowych, oraz konkursami dla internautów. Briggs & Stratton patronuje grupie dyskusyjnej Zielony Trawnik w portalu Facebook. W ramach inauguracji sezonu wiosennego trwa też wiosenny konkurs fotograficzny. Użytkownicy robią zdjęcia i zbierają głosy znajomych. Pięć najciekawszych prac zostanie nagrodzonych siedziskami hamakowymi do ogrodu.

Media do kampanii zaplanowała i kupiła agencja Mediaocean. Kreacja powstała przy współpracy z agencją PeMaPe.