M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Borys Szyc klika dla Axe

Tomasz Wygnański | 30 kwietnia 2010, 06:00

Marka ponownie dowodzi, że działa na kobiety.

W najnowszym spocie Axe (Unilever) aktor Borys Szyc używa klikera, czyli gadżetu pozwalającego rejestrować wszelkie oznaki zainteresowania ze strony kobiet.

W ramach kampanii 20 tys. klikerów zostanie rozdanych za pośrednictwem Facebooka. W finalnej części projektu konsumenci będą mogli zmierzyć się z Borysem Szycem w pojedynku na kliknięcia.

Premiera kampanii nastąpiła na oficjalnym kanale Axe w portalu YouTube. Launch kampanii w innych mediach zaplanowany jest 
na 1 maja br.

Kreacją i adaptacją kampanii zajęła się agencja Red8. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Kampania będzie prowadzona przez maj i czerwiec.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,