Kraj

Olympus idzie na łatwiznę

Producent aparatów fotograficznych przekonuje, że robienie zdjęć nigdy nie było tak łatwe.

Olympus Polska rozpocznie kampanię reklamową, w której będzie promował najnowszy aparat marki Olympus z serii PEN – model E-PL1 – aparat z wymienną optyką Systemu Mikro Cztery Trzecie. Działania reklamowe rozpoczną się 5 maja br.

Olympus idzie na łatwiznę
Seria PEN, wyróżniająca się estetycznym wykonaniem nawiązującym stylistyką do lat 60. ubiegłego wieku, jest idealna dla osób, które oczekują jakości lustrzanki, jednak nie chcą korzystać z ciężkich i skomplikowanych w obsłudze aparatów.
Pierwszy model z tej serii Olympus prowadził w czerwcu ub.r. Kosztował on wtedy ok. 4 tys. zł. Tegoroczny model jest o połowę tańszy: kosztuje ok. 2 tys. zł

Kampania reklamowa obejmie telewizję (15-sekundowe spoty m.in. w TVN, TVP, Polsat, TVN Siedem, kanałach tematycznych At Media i Discovery), prasę (branżową i i lifestyle’ową), internet (m.in.: Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, Onephoto.pl, Plfoto.pl, Fotopolis.pl czy Digart.pl, Natonal-geographic.pl ) oraz kino.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJAPP1dIkTVs%26color1%3D0xb1b1b1%26color2%3D0xd0d0d0%26hl%3Dpl_PL%26feature%3Dplayer_embedded%26fs%3D1%22%7D

Kampania telewizyjna potrwa miesiąc, natomiast w pozostałych mediach: do wakacji. W maju i czerwcu br. Olympus będzie też sponsorował program “W klatce czasu” oraz konkurs “Złap chwilę z Olympus”.
Kreację reklam Olympus przygotował centralnie, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Olympus idzie na łatwiznę
Olympus idzie na łatwiznę
Olympus idzie na łatwiznę
Olympus idzie na łatwiznę
Olympus idzie na łatwiznę
Olympus idzie na łatwiznę
Olympus idzie na łatwiznę