Olympus Polska rozpocznie kampanię reklamową, w której będzie promował najnowszy aparat marki Olympus z serii PEN – model E-PL1 – aparat z wymienną optyką Systemu Mikro Cztery Trzecie. Działania reklamowe rozpoczną się 5 maja br.
Seria PEN, wyróżniająca się estetycznym wykonaniem nawiązującym stylistyką do lat 60. ubiegłego wieku, jest idealna dla osób, które oczekują jakości lustrzanki, jednak nie chcą korzystać z ciężkich i skomplikowanych w obsłudze aparatów.
Pierwszy model z tej serii Olympus prowadził w czerwcu ub.r. Kosztował on wtedy ok. 4 tys. zł. Tegoroczny model jest o połowę tańszy: kosztuje ok. 2 tys. zł
Kampania reklamowa obejmie telewizję (15-sekundowe spoty m.in. w TVN, TVP, Polsat, TVN Siedem, kanałach tematycznych At Media i Discovery), prasę (branżową i i lifestyle’ową), internet (m.in.: Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, Onephoto.pl, Plfoto.pl, Fotopolis.pl czy Digart.pl, Natonal-geographic.pl ) oraz kino.
Kampania telewizyjna potrwa miesiąc, natomiast w pozostałych mediach: do wakacji. W maju i czerwcu br. Olympus będzie też sponsorował program “W klatce czasu” oraz konkurs “Złap chwilę z Olympus”.
Kreację reklam Olympus przygotował centralnie, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.