Winiary (Nestlé Polska) rozszerzają produkt Pomysł na… o kolejne propozycje obiadowe. Są to Gołąbki inaczej i Jeżyki z ryżem i marchewką. Cena sugerowana jednego opakowania każdego produktu wynosi ok. 2 zł.
Kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie na rynek obu nowości Winiary Pomysł na… rozpocznie się w połowie czerwca i potrwa do końca lipca br. Obejmie wszystkie największe stacje telewizyjne oraz wybrane tytuły prasy branżowej.
Kreację przygotowała agencja Legend Group, media planuje i kupuje MEC.
– Naszym celem jest zbudowanie świadomości nowych propozycji Winiary Pomysł na… oraz zachęcenie konsumentów do ich spróbowania. Dzięki nowej ofercie lubiane przez Polaków domowe dania możemy mieć szybko i łatwo, a przy tym… zupełnie inaczej. Wiemy, że obie nowości są unikatowe, więc chcemy jak najlepiej poinformować o nich wszystkich smakoszy. Z tego powodu kampania telewizyjna wsparta będzie wieloma działaniami w sklepach – są to m.in. szeroko zakrojone akcje degustacyjne i promocyjne – powiedziała Agata Balcerowska, product group manager marki Winiary.
Za działania w punktach sprzedaży również odpowiada Legend Group.
W ofercie Pomysłu na… są już m.in. soczysta karkówka, soczysty kurczak, roladki schabowe.