Kraj

Łomża z pomysłem

Producent piwa tej marki w sprytny sposób nawiązuje do kampanii konkurencji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQb7hvxr92VE%26hl%3Dpl_PL%26fs%3D1%26%22%7D
Ruszyła nowa kampania telewizyjna piwa Łomża Export, flagowej marki Royal Unibrew Polska. To pierwsza część kampanii w tym sezonie. Jej hasło przewodnie brzmi: “Łomża. Mały browar z dużym piwem”.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FE2dFdKO2B9k%26hl%3Dpl_PL%26fs%3D1%26%22%7D
Tegoroczna kampania składa się z trzech 15-sekundowych spotów, które będą emitowane na zmianę (do 10 maja będą chodzić dwa z nich, a od 10 maja wszystkie trzy). W reklamach producent Łomży sprytnie nawiązuje do marek konkurencji. Kreację przygotowała agencja reklamowa Brain.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGkf6w9I5KT8%26hl%3Dpl_PL%26fs%3D1%26%22%7D
Wiodącymi stacjami w najnowszej kampanii są TVN i Polsat, wsparte TVP oraz stacjami mniejszymi: TV4, TVN Siedem. Wykorzystano także stacje informacyjne i tematyczne. W Warszawie wykorzystane zostały też nośniki OOH (billboardy oraz siatki wielkoformatowe z layoutami nawiązującymi do kampanii). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Głównym celem jest budowanie świadomości marki Łomża Export. Od ub.r. producent buduje ogólnopolską dystrybucję piwa tej marki.

RUP w regionie północno-wschodniej Polski prowadzi także kampanię reklamową wariantu Łomża Wyborowa Niepasteryzowana (patrz MMP24 z 27 kwietnia br.).