Ruszyła nowa kampania telewizyjna piwa Łomża Export, flagowej marki Royal Unibrew Polska. To pierwsza część kampanii w tym sezonie. Jej hasło przewodnie brzmi: “Łomża. Mały browar z dużym piwem”.
Tegoroczna kampania składa się z trzech 15-sekundowych spotów, które będą emitowane na zmianę (do 10 maja będą chodzić dwa z nich, a od 10 maja wszystkie trzy). W reklamach producent Łomży sprytnie nawiązuje do marek konkurencji. Kreację przygotowała agencja reklamowa Brain.
Wiodącymi stacjami w najnowszej kampanii są TVN i Polsat, wsparte TVP oraz stacjami mniejszymi: TV4, TVN Siedem. Wykorzystano także stacje informacyjne i tematyczne. W Warszawie wykorzystane zostały też nośniki OOH (billboardy oraz siatki wielkoformatowe z layoutami nawiązującymi do kampanii). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Głównym celem jest budowanie świadomości marki Łomża Export. Od ub.r. producent buduje ogólnopolską dystrybucję piwa tej marki.
RUP w regionie północno-wschodniej Polski prowadzi także kampanię reklamową wariantu Łomża Wyborowa Niepasteryzowana (patrz MMP24 z 27 kwietnia br.).