Bank PKO BP unieważnił po kilku miesiącach przetarg na kompleksową obsługę banku i innych podmiotów Grupy Kapitałowej PKO BP w internecie (ostatnio pisaliśmy o tym przetargu w DS MMP24 z 24 marca br.). Przedstawiciele banku nie wyjaśnili nam przyczyn tej decyzji. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w najbliższym czasie bank rozpocznie kolejny przetarg na obsługę w sieci.
Zdaniem przedstawicieli PKO BP unieważnione postępowanie było już prawie ukończone, załamało się na etapie negocjacji szczegółowych zapisów w umowach.
Z naszych nieoficjalnych i niepotwierdzonych przez marketera informacji wynika, że w ostatnim etapie postępowania budżet został podzielony między agencje Hypermedia (spółki grupy PKO BP oprócz Inteligo), Media Contacts (media) i K2 Internet (marka Inteligo). Przypomnijmy: bank PKO BP od 1997 roku kompleksowo obsługuje w internecie agencja Hypermedia. Po unieważnionym przetargu agencja utrzymała obsługę tego marketera w niezmienionym zakresie.
Niektóre agencje będą starały się o przynajmniej symboliczne pokrycie przez bank kosztów udziału w przetargu. A ten wyniósł od kilkudziesięciu do nawet 100 tys. zł.