Kraj

Nokia rusza z kampanią map Ovi

Producent promuje wartość dodaną dla użytkowników swoich komórek.

Nokia rozpoczyna kampanię promującą nawigację samochodową i pieszą Ovi Map, którą posiadacze 17 modeli telefonów fińskiego producenta mogą pobrać za darmo.

Kampania pod hasłem „Wszędzie jesteś u siebie!” obejmie: telewizję, internet, outdoor, ambient oraz retail (o jej planach pisaliśmy w MMP24 z 26 lutego br.).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fn0JvpeDPFUw%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

Kampania  oprócz promowania darmowej nawigacji informuje także o specjalnej ofercie firmy – klienci kupujący telefony: Nokia N97, Nokia N97 Mini oraz Nokia 6710 Navigation otrzymają obok darmowej nawigacji bezpłatny uchwyt i ładowarkę samochodową.

Z kolei do modeli: Nokia 5800 XpressMusic, Nokia 5230, Nokia E52 i Nokia E72, dodawany jest bezpłatny uchwyt samochodowy.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (stacje grup TVN, Polsat, Discovery oraz wybrane kanały tematyczne), internecie (główne portale, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów związanych z turystyką i podróżami; działania do użytkowników internetu mobilnego, szereg akcji skierowanych bezpośrednio do konsumenta, działania w portalach społecznościowych), w kinach sieci Cinema City, Multikino oraz Silver Screen oraz na nośnikach OOH; planowane są aktywności ambientowe (m.in. w biurach podróży i na lotniskach).

Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.