Kraj

Atlas z przekazem do kobiet

Firma Atlas rozpoczyna kampanię reklamową, w której zaprezentuje zaprawy klejowe.

W pierwszym etapie działań reklamowych będzie emitowany spot promujący zaprawy do spoinowania o właściwościach antybakteryjnych, natomiast od 17 maja br. będzie można zobaczyć reklamę sztandarowego produktu marki, czyli zaprawy klejowej.

Emisje pierwszego spotu – promującego zaprawy do spoinowania o właściwościach antybakteryjnych – zaplanowano w trakcie popularnych programów telewizyjnych. Ich adresatem są kobiety, ponieważ to one z reguły decydują o wyborze zapraw do fugowania. Film znajdzie się zarówno w audycjach porannych (“Dzień dobry TVN”, “Kawa czy herbata?”), filmach i serialach (“M jak miłość”, “Barwy szczęścia”, “Majka”, “Usta, usta”, “Klub Szalonych Dziewic”, “Złotopolscy”), programach rozrywkowych (“Kuba Wojewódzki”, “Taniec z gwiazdami”, “Dom nie do poznania”, “Familiada”), jak i publicystycznych (“Tomasz Lis na żywo”, “Wydarzenia”, “Wiadomości” itp.).

Kampania fug będzie trwać od 8 do 23 maja i od 1 do 13 czerwca. Majowy etap to 215 emisji. W czerwcu spot będzie obecny m.in. w blokach reklamowych przy meczach mistrzostw świata w piłce nożnej.

Kreacje opracowała agencja reklamowa Opus B, która została wyłoniona w przetargu spośród pięciu agencji. Filmy wyreżyserował Bartek Cierlica, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy U2 Media. Spoty prezentowane będą w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, m.in. w: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsacie, TVN, TVN24, TVN Style i TVN Meteo.