Kraj

Winiary kontynuują projekt "Kochanie przez gotowanie"

W styczniu br. marka Winiary powraca z rodzinną promocją konsumencką "Kochanie przez gotowanie". Promocja potrwa do 28 marca 2010 r....

W styczniu br. marka Winiary powraca z rodzinną promocją konsumencką “Kochanie przez gotowanie”.

Promocja potrwa do 28 marca 2010 r. Jej tegoroczne hasło to: “Wygraj nagrody jak marzenie”. W puli nagród znajdują się: 300 tys. zł, 60 laptopów marki Dell i 246 telewizorów LCD 26 cali marki Sony Bravia. Konsumenci mają na nie szansę podczas każdego z sześciu losowań odbywających się co dwa tygodnie.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić trzy dowolne produkty marki Winiary i wysłać pocztą wycięte kody kreskowe lub wysłać SMS-a. Promocją objęte są wszystkie produkty Winiary.

Promocję wspiera silna kampania reklamowa realizowana od 4 stycznia 2010 r. do zakończenia akcji. W stacjach telewizyjnych o krajowym zasięgu można obejrzeć 15- i 30-sekundowe spoty reklamowe (za ich kreację odpowiada agencja Legend Group). Kampania obecna jest też w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, a w sklepach pojawiają się różnorodne materiały POS. Logotyp akcji umieszczono na produktach marki Winiary. W internecie zaplanowano dodatkowe działania wspierające, których autorem jest agencja FireFly Creation, odpowiedzialna też za przygotowanie mechanizmu promocji i jej obsługę. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Wsparcie w zakresie media relations zapewnia agencja Eskadra Publica. (AMS)