Kraj

Performance Media realizuje projekt internetowy dla Polski w Brazylii

Agencja marketingu w wyszukiwarkach Performance Media podpisała umowę z ambasadą Polski na przeprowadzenie kampanii pay-per-click i w serwisach społecznościowych serwisu...

Agencja marketingu w wyszukiwarkach Performance Media podpisała umowę z ambasadą Polski na przeprowadzenie kampanii pay-per-click i w serwisach społecznościowych serwisu internetowego tej instytucji.

Celem akcji jest zwiększenie ruchu na stronie ambasady i pozyskanie inwestorów z Brazylii do projektów w Polsce. Drugim zadaniem agencji jest przeprowadzenie kampanii pod kątem rozpowszechnienia w Brazylii informacji o Polsce jako jedynym kraju w Unii Europejskiej, który nie odczuł globalnego kryzysu i miał dodatni PKB, kraju, który jest jednym z najciekawszych rynków do inwestycji oraz organizatorem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 r.

– Marketing miejsc, a szczególnie ten w wyszukiwarkach, jest dziedziną stosunkowo młodą i cały czas rozwijającą się w Polsce. Jest to pierwsza kampania PPC i social media naszego kraju w Ameryce Południowej na tak dużą skalę. Głównym wyzwaniem dla nas było odpowiednie zaprezentowanie Brazylijczykom egzotycznego dla nich kraju, który jest słabo rozpoznawalny wśród brazylijskich biznesmenów – skomentował Łukasz Gierańczyk, country manager Performance Media odpowiedzialny za działania w Hiszpanii i Portugalii. (TWI)