Przetargi

Trzy agencje walczą o budżet Seata

W kolejnym etapie przetargu na obsługę marki Seat (Iberia Motor Company) walczą trzy agencje: Betlej & Partners, Opus B i...

W kolejnym etapie przetargu na obsługę marki Seat (Iberia Motor Company) walczą trzy agencje: Betlej & Partners, Opus B i Kolman Advertising. Sam przetarg trwa od kilku miesięcy i dotyczy obsługi reklamowej marki. Na razie nie wiadomo, kiedy zostanie zakończony.

Mimo toczącego się przeglądu Betlej & Partners przygotowała kolejną kampanię reklamową dla Seata. Przedmiotem kampanii jest wyprzedaż modeli specjalnych 2009 roku – Ibiza Passion oraz Leon Spirit Turbodiesel. Agencja przygotowała dla tych modeli koncepcję kreatywną kampanii korzystającej z TV, prasy oraz internetu. Kampania rozpoczyna się emisjami telewizyjnymi 30-sekundowego filmu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann. Informacja o wartości budżetu nie została ujawniona. (JD)