Kraj

Lowe GGK realizuje projekt dla karmelowej Princessy

Lowe GGK Warszawa przygotowała kampanię reklamową nowego wafelka firmy Nestle o nazwie Princessa CarmeLove (o planach wprowadzenia tego produktu pisaliśmy...

Lowe GGK Warszawa przygotowała kampanię reklamową nowego wafelka firmy Nestle o nazwie Princessa CarmeLove (o planach wprowadzenia tego produktu pisaliśmy w DS “MMP” z 11 grudnia ub.r.). Premierowa emisja spotu będzie miała miejsce 
11 stycznia br. w największych stacjach ogólnopolskich. Równolegle w magazynach dla kobiet rozpocznie się kampania prasowa.

Twórcami scenariusza filmu są Maria Puławska i Łukasz Wdowicz z działu kreacji Lowe GGK Warszawa. Spot został zrealizowany przy współpracy ze stylistą żywności Serge’em Roux, a reżyserem filmu był Marcus Engstrand ze Szwecji.

Nowa Princessa CarmeLove to okrągły, kruchy wafelek wypełniony karmelem. Nowością jest również możliwość ogrzania nowej Princessy na kubku z gorącą herbatą. Dzięki specjalnej recepturze karmel zacznie się rozpływać pod wpływem ciepła, lecz wafelek nadal pozostanie kruchy. (AMS)