Kraj

Millward Brown SMG/KRC mrozi zatrudnienie i stawia na neuroscience

Firma badawcza Millward Brown SMG/KRC zamierza w 2010 r. zamrozić liczbę istniejących w jej strukturach zespołów badawczych i wprowadzić do...

Firma badawcza Millward Brown SMG/KRC zamierza w 2010 r. zamrozić liczbę istniejących w jej strukturach zespołów badawczych i wprowadzić do portfolio nowe produkty. – Nie wiemy, co może wydarzyć się w 2010 r. i dlatego nie chcemy prognozować wyniku finansowego. Koncentrujemy się na wprowadzeniu uniwersalnych rozwiązań organizacyjnych, dzięki którym będziemy z jednej strony odporni na kryzys, z drugiej zaś gotowi na powrót koniunktury na rynku – mówi Krzysztof Kruszewski, dyrektor generalny Millward Brown SMG/KRC.

W 2010 r. ma zostać zachowana liczba działających zespołów badawczych, których obecnie jest 14. Jednocześnie firma chce wprowadzić nowe produkty do portfolio, nad którymi pracował zespół research & development, za który odpowiada Paweł Ciacek, dyrektor ds. badań w Millward Brown SMG/KRC. Wśród nich znajdzie się m.in. test nowych produktów (Concept Select) oraz badania wykorzystujące techniki neuroscience. Firma chce również aplikować analizy neuroscience do metod jakościowych.

W 2010 r. Millward Brown SMG/KRC chce także położyć szczególny nacisk na prowadzenie badań społecznych, politycznych oraz projektów finansowanych przez Unię Europejską. Polski oddział zamierza zwiększyć swoją rolę na poziomie międzynarodowym i w skali sieci odgrywać rolę kluczowego centrum metodologicznego i biznesowego w Europie kontynentalnej. (JP)