Kraj

Kolporter ostatecznie nie sprzeda swoich salonów prasowych

Należąca do Grupy Kapitałowej "Kolporter" SA spółka "Kolporter" Sieci Handlowe zrezygnowała ze sprzedaży sieci swoich saloników prasowych (patrz DS "MMP"...

Należąca do Grupy Kapitałowej “Kolporter” SA spółka “Kolporter” Sieci Handlowe zrezygnowała ze sprzedaży sieci swoich saloników prasowych (patrz DS “MMP” z 10 sierpnia ub.r.). – Zgodnie z tym, co od początku deklarowaliśmy, jeśli nie pojawi się satysfakcjonująca nas oferta, będziemy rozwijać sieć saloników prasowych samodzielnie – mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy grupy. Nie zdradza jednak, ile podmiotów było zainteresowanych salonikami ani jakie to firmy.

W tym roku Kolporter zamierza uruchomić kolejnych 70 saloników. Obecnie ich sieć liczy ok. 900 punktów. Sprzedawane są w nich m.in.: prasa, papierosy, karty pre-paid, słodycze, napoje, baterie, artykuły tytoniowe i zabawki oraz usługi dodatkowe – lotto i opłata domowych rachunków. (BG)