Kraj

ARBOmedia będzie sprzedawać reklamy na Facebooku w kilku krajach

Firma ARBOmedia Polska podpisała umowę o współpracy w zakresie sprzedaży reklam z coraz popularniejszym w Polsce serwisem społecznościowym Facebook (o...

Firma ARBOmedia Polska podpisała umowę o współpracy w zakresie sprzedaży reklam z coraz popularniejszym w Polsce serwisem społecznościowym Facebook (o rozmowach ARBO z Facebookiem pisaliśmy m.in. w DS “MMP” 16 grudnia 2009 r.). Umowa obejmuje kilka rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

Marcin Woźniak, CEO ARBOmedia Polska, nie zdradził szczegółów kontraktu. Mają one zostać ujawnione w przyszłym tygodniu podczas konferencji prasowej pt. “Facebook Now”. Wówczas firmy zaprezentują m.in. najciekawsze polskie i zagraniczne kampanie na Facebooku, reklamę typu “engagement ads” jako alternatywę dla klasycznej reklamy display oraz rynek reklamy społecznościowej dziś i w przyszłości. Gościem specjalnym wydarzenia ma być Blake Chandlee, wiceprezes i dyrektor komercyjny Facebooka odpowiedzialny za Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

W Polsce współpracą z Facebookiem w zakresie sprzedaży reklam zainteresowane są też Grupa O2 i Platforma Mediowa “Point Group”.

Według badania Megapanel w październiku 2009 r. Facebook miał 2,4 mln użytkowników. (TWI)