Kraj

Marek Martin doradza Link4 w zakresie marketingu

Marek Martin, niezależny konsultant, został doradcą zarządu towarzystwa ubezpieczeniowego Link4 w dziedzinie marketingu. Link4, prekursor na naszym rynku w zakresie...

Marek Martin, niezależny konsultant, został doradcą zarządu towarzystwa ubezpieczeniowego Link4 w dziedzinie marketingu.

Link4, prekursor na naszym rynku w zakresie sprzedaży ubezpieczeń w systemie direct (przez telefon i internet), szykuje się do ważnego z jego punktu widzenia projektu odświeżenia marki i logo (ma to związek z przejęciem Link4 przez brytyjską firmę ubezpieczeniową RSA w ub.r.). W I kwartale br. ma ruszyć kampania reklamowa, w której Link4 będzie starał się odświeżyć swój wizerunek i zapewne podkreślić przynależność do Grupy RSA. Przygotowują ją agencja Gruppa66 Ogilvy, Ogilvy Brand Consulting i dom mediowy Starcom.

Marek Martin pracował wcześniej w Wielkiej Brytanii – jako senior marketing manager w grupie Compass UK & Ireland, był też senior marketing managerem w British Telecom.

Marek Martin ma z Link4 kontrakt na czas określony. Funkcję dyrektora marketingu Link4 pełni Artur Więckowski. (MB)