Kraj

Alfa Star prowadzi działania wizerunkowo-sprzedażowe

Biuro podróży Alfa Star, które podobnie jak inni wiodący touroperatorzy rozpoczęło sprzedaż wycieczek na sezon letni 2010, prowadzi działania wizerunkowo-sprzedażowe....

Biuro podróży Alfa Star, które podobnie jak inni wiodący touroperatorzy rozpoczęło sprzedaż wycieczek na sezon letni 2010, prowadzi działania wizerunkowo-sprzedażowe.

Alfa Star sponsoruje prognozę pogody w TVP1 i z racji tego, że biuro jest sponsorem męskiej i żeńskiej siatkówki, także programy sportowe w Polsacie i Polsacie Sport.

Reklamy TV dla Alfa Star przygotowała agencja Rush z Krakowa, planowanie i zakup mediów touroperator prowadzi głównie we własnym zakresie.

W 2009 r. Alfa Star przewiozło na wycieczki ok. 160 tys. podróżnych, podobną liczbę jak w 2008 r. (MB)