Kraj

Polskapresse i SP "Polityka" w nowy rok według starych ceników

Wydawnictwa Polskapresse i Spółdzielnia Pracy "Polityka" wraz z nowym rokiem nie będą wprowadzały zmian w wysokości cen reklam. Utrzymanie dotychczasowego...

Wydawnictwa Polskapresse i Spółdzielnia Pracy “Polityka” wraz z nowym rokiem nie będą wprowadzały zmian w wysokości cen reklam. Utrzymanie dotychczasowego cennika deklaruje Krzysztof Kawaliło, prezes Oddziału Biuro Reklamy Polskapresse.

Jak mówi Krystyna Jarosz, dyrektor biura reklamy Polityki, kryzys na rynku trwa i jeszcze przez jakiś czas trzeba będzie się z nim zmierzyć, dlatego przynajmniej w I kwartale nieplanowane są podwyżki. – Podchodzę do najbliższego roku rozważnie i ostrożnie – dodaje.

Z naszych informacji wynika, że większość wydawców utrzyma dotychczasowe ceny reklam, przynajmniej przez pierwszych kilka miesięcy. Niektórzy, jak np. Axel Springer Polska, wprowadzą nowe rozwiązania i formaty reklamowe.

Na razie niewiele mówi się na rynku na temat realnych cen uzyskanych ze sprzedaży powierzchni reklamowej w związku na przykład z większą elastycznością rabatową w przyszłym roku. (JD)