Zagranica

POROZUMIENIE MEDIOWE CIA MEDIANETWORK DLA WRANGLERA

Należący do Tempus Group dom mediowy CIA Medianetwork przedstawił firmie odzieżowej Wrangler ofertę planowania kampanii reklamowych w mediach należących do...

Należący do Tempus Group dom mediowy CIA Medianetwork przedstawił firmie odzieżowej Wrangler ofertę planowania kampanii reklamowych w mediach należących do koncernu AOL Time Warner. Reklamy klienta pojawią się w pismach “Sports Illustrated”, “People Magazine”, a także w Internecie, w American Online, eBay, AOL, TBS Superstation, TNT oraz WB Network. “Praca nad kontraktem zajęła nam osiem tygodni – powiedział Bill Miller, dyrektor CIA. – Wrangler zawsze wykorzystywał wiele mediów AOL-u. Dzięki porozumieniu będziemy mogli wykorzystywać je, dysponując skromniejszym budżetem”. Brand Wrangler wraz z markami Lee, Riders, Rustler, Chic, Gitano oraz North Face należy do grupy VF Jeanswear.