Kraj

KP nie komentuje planów wejścia w segment piw niepasteryzowanych

Kompania Piwowarska nie komentuje planów wejścia w segment piw niepasteryzowanych. Według naszych informacji na rynku mógłby pojawić się niepasteryzowany Żubr -...

Kompania Piwowarska nie komentuje planów wejścia w segment piw niepasteryzowanych. Według naszych informacji na rynku mógłby pojawić się niepasteryzowany Żubr – brand numer 2 w Polsce pod względem wolumenu sprzedaży.

Spośród dużych producentów piwo niepasteryzowane ma wyłącznie Carlsberg Polska. Jest to marka Kasztelan Niepasteryzowany, który do niedawna był produkowany tylko w lecie. Niedawno marketer zapowiedział, że piwo to będzie dostępne przez cały rok. Inny konkurent – Grupa Żywiec – wypuścił na rynek krótką serię Koźlaka Dubeltowego – ciemnego piwa warzonego według receptury domowego piwowara.

Kompania Piwowarska nie miała dotychczas produktu w segmencie tzw. specjalności – piw produkowanych na małą skalę, tradycyjnymi metodami. (TW)