Kraj

AGENCJA GRUPPA 66 BĘDZIE OBSŁUGIWAŁA ZEPTERA INT. POLSKA

Agencja reklamowa Gruppa 66 wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego leczniczej lampy Bioptrom produkowanej przez firmę Zepter Int. Polska i...

Agencja reklamowa Gruppa 66 wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego leczniczej lampy Bioptrom produkowanej przez firmę Zepter Int. Polska i zajmie się obsługą tego klienta w zakresie strategii i kreacji kampanii reklamowych. Media do zaplanowanych kampanii Zeptera będzie planował i kupował dom mediowy Media Gruppa związany z agencją Gruppa 66. W przetargu uczestniczyło siedem agencji reklamowych: BrandStorm, Publicis, Image Art, Orange Advertising, AHA, Bimer Mazurczak oraz Gruppa 66. “Gruppa 66 przygotowała najlepszą kreację oraz strategię, która okazała się spójna z naszymi założeniami komunikacji z konsumentem” – powiedział Maciej Jaszczura, dyrektor ds. marketingu Zepter Int. Polska. Budżet reklamowy Zeptera Int. Polska od sierpnia ub.r. do maja br. był obsługiwany przez agencję TJ Partner. Jak powiedział Jaszczura, roczne wydatki Zeptera na kampanie reklamowe wynoszą kilka milionów dolarów. Kampania produktowa lamp Bioptrom rozpocznie się w połowie września br. i będzie przebiegać w prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jak powiedział Jaszczura, Zepter jest jedynym markowym producentem tego typu lamp wykorzystywanych w lecznictwie. Lamy Bioptrom zostały wprowadzone na polski rynek w 1999 r., ale dopiero od zeszłego roku były wspierane reklamą. Zepter produkuje trzy rodzaje lamp Bioptrom: najprostsze – wykorzystywane w gospodarstwach domowych, półprofesjonalne i kliniczne. Najprostsza wersja kosztuje ok. 2 tys. zł. Obroty Zeptera Int. Polska w 2000 r. ze sprzedaży lamp Bioptrom wyniosły 40 mln zł. Wydatki na reklamę lamp Bioptrom w telewizji i prasie w 2000 r. (bez uwzględnienia reklam wspólnych) wyniosły 2 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PR)