Zagranica

Chrysler zatrudnia włoską agencję pracującą dla Fiata

Przedstawiciele Chryslera w Stanach Zjednoczonych zaprosili do współpracy włoską agencję reklamową Armando Testa pracującą dla grupy Fiata i jej marek...

Przedstawiciele Chryslera w Stanach Zjednoczonych zaprosili do współpracy włoską agencję reklamową Armando Testa pracującą dla grupy Fiata i jej marek (Fiat jest udziałowcem Chryslera). Agencja odpowiada za kreację aktualnej kampanii promującej model Chrysler 300 sedan.

Wybór włoskiej agencji reklamowej może nie spodobać się zarówno amerykańskim podatnikom, z pieniędzy których rząd amerykański udzielił finansowego wsparcia Chryslerowi, jak i pracownikom agencji reklamowej BBDO Detroit, która od wielu lat pracowała dla tego producenta aut na rynku amerykańskim. Teraz w efekcie wyboru agencji Armando Testa pracę w BBDO może stracić wiele osób.

30-sekundowy spot reklamowy Chryslera 300 sedan, emitowany od 3 grudnia br., jest bardzo podobny do ostatniej reklamy Lancii. (“Advertising Age”)