Kraj

AGENCJA CORPORATE PROFILES DDB UKARANA PRZEZ PTK CENTERTEL

Agencja Corporate Profiles DDB (CP DDB) zaprzecza pogłoskom, że PTK Centertel nałożył na nią karę w wysokości 5 mln złĘza...

Agencja Corporate Profiles DDB (CP DDB) zaprzecza pogłoskom, że PTK Centertel nałożył na nią karę w wysokości 5 mln złĘza zgłoszenie na ubiegłoroczną edycję konkursu Kreatura jednej z prac wykonanych dla tego operatora telefonii komórkowej przed emisją rynkową. Według Małgorzaty Ławrowskiej, rzecznika prasowego CP DDB, kwestia rekompensaty za błąd agencji została rozwiązana w sposób zadowalający obie strony i nie miała formy zapłaty jednorazowej kary. Wysokości kwoty agencja nie potwierdziła. “Należność została uregulowana w trakcie negocjacji z klientem przy kolejnych projektach realizowanych dla niego” – powiedziała Ławrowska. Jarosław Kalinowski, rzecznik prasowy PTK Centertel, w imieniu Izabelli Kossmann, dyrektora marketingu PTK Centertel powiedział, że nie będzie się ona wypowiadać na temat spraw,które miały miejsce . Kalinowski dodał, że Tomasz Rochowicz, poprzedni dyrektor marketingu PTK Centertel, nie może wypowiadać się na tematy związane z pełnioną przez niego wcześniej funkcją. Ławrowska zaprzeczyła również, że regulacja należności wobec PTK Centertel pociągnęła za sobą zwolnienia w agencji. Od początku br. Corporate Profiles DDB opuściło, według Ławrowskiej, 10 osób, w tym w ciągu ostatnich tygodni trzy osoby z działu produkcji telewizyjnej. Agencja zatrudniła w tym czasie 39 osób (w tym 16 ze zlikwidowanej przez CP DDB agencji Twin). Kehrt Reyher, prezes VFP Communications, powiedział, że reklamy PTK Centertel nadesłane na Kreaturę niezgodnie z regulaminem nie miały, jego zdaniem, znaczenia strategicznego, a decyzja agencji o zgłoszeniu niepublikowanych wcześniej prac nie była na pewno podyktowana złymi intencjami. “Jeżeli rzeczywiście kara wyniosła 5 mln zł, to uważam to za grubą przesadę” – powiedział Reyher. (PR)