Kraj

Mleko Candia skierowane do dzieci przez rok będzie wspierane marketingowo

Firma Candia wprowadza na rynek nowy produkt przeznaczony dla dzieci i młodzieży - mleko półtłuste w opakowaniu z wizerunkami bohaterów...

Firma Candia wprowadza na rynek nowy produkt przeznaczony dla dzieci i młodzieży – mleko półtłuste w opakowaniu z wizerunkami bohaterów filmów animowanych Disneya. Front opakowania zdobią portrety m.in. Kaczora Donalda, Daisy i Myszki Miki.

Bohaterowie kreskówek mają pomóc rodzicom zachęcić dzieci do spożywania mleka lub picia go w większej ilości niż dotychczas. Na odwrocie kartonów znajdzie się 10 różnych komiksów o otwartej fabule z bohaterami Disneya. Historyjki obrazkowe pomyślane są tak, aby młody czytelnik sam mógł domyślić się zakończenia, a jego poprawność sprawdzić później z rozwiązaniem umieszczonym na spodzie opakowania.

Wsparciem sprzedaży będzie roczny program lojalnościowy – konkurs z nagrodami stworzony wspólnie z magazynem “Kaczor Donald” wydawnictwa Egmont. Konkurs będzie trwał od listopada 2009 r. do października 2010 r., a udział w nim będą mogły wziąć dzieci w wieku 5-14 lat.

Dodatkowo w związku z wprowadzeniem nowego produktu zaplanowano szeroką kampanię informacyjną skierowaną do mediów branżowych i konsumenckich. Za komunikację odpowiedzialna jest agencja Pro Signum z Krakowa. Obejmuje ona prasę i serwisy internetowe: branżowe (portale PR i marketingowe, branży FMCG, spożywczej, mleczarskiej), prasę i serwisy konsumenckie, ogólnopolskie i lokalne, ze szczególnym uwzględnieniem prasy i portali parentingowych oraz kobiecych.

Komunikacja do mediów konsumenckich oparta jest na zaskakujących danych dotyczących spożycia mleka w Polsce, które jest niemal dwukrotnie niższe niż w krajach Unii Europejskiej, oraz równie zaskakujące wnioski z badań focusowych na temat picia mleka, z których wynika, że nasze dzieci nie piją mleka… bo nie muszą. Dzieje się tak za pełną zgodą rodziców.

Mleko UHT półtłuste Candia w opakowaniach z bohaterami Disneya jest pierwszym mlekiem (zwykłym, a nie smakowym) przeznaczonym dla konkretnej grupy odbiorców (dzieci i młodzież). Zwykłe mleko w niezwykłym “ubranku” jest nowością na naszym rynku.

Cena detaliczna kartonu 1 l to ok. 2,99 zł.

Firma Candia jest producentem m.in. płynnego mleka modyfikowanego “Mamo, rosnę!” oraz mleka Candia Junior. (AMS)