Kraj

Toolani wchodzi do Polski, zostaje klientem Smart Media Group

Agencja Smart Media odpowiada za opracowanie strategii komunikacji oraz realizację działań związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowatorskiego serwisu telekomunikacyjnego...

Agencja Smart Media odpowiada za opracowanie strategii komunikacji oraz realizację działań związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowatorskiego serwisu telekomunikacyjnego o nazwie Toolani. Usługa należąca do nowej generacji telefonii społecznościowej VoIP 2.0 zapewnia połączenie serwisu internetowego z telefonią mobilną.

Nowy serwis jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie wśród użytkowników na tanie i łatwe w obsłudze połączenia międzynarodowe. Dedykowany jest powiększającej się grupie osób mających kontakty z zagranicą. Oficjalne rozpoczęcie działalności serwisu w Polsce planowane jest na początek listopada. Toolani funkcjonuje już w Austrii i Niemczech.

Agencja Smart Media przygotowała dla Toolani plan działań z zakresu współpracy z mediami oraz odpowiada za przygotowanie narzędzi komunikacji i realizację kampanii nakierowanej na dotarcie do najważniejszych potencjalnych grup odbiorców.

We wrześniu br. Toolani podpisało ze Smart Media umowę na stałą obsługę. Agencja została wybrana na podstawie prezentacji oferty oraz propozycji działań. (AMS)