M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lirene reaguje na trendy rynkowe i wprowadza linię dla dojrzałych kobiet

Serwis Dzienny | 5 listopada 2009, 06:45

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków pod marką Lirene. Po raz pierwszy pod tym brandem...

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków pod marką Lirene. Po raz pierwszy pod tym brandem wprowadzana jest seria preparatów do pielęgnacji skóry bardzo dojrzałej dla kobiet po 60. roku życia.

Jak przekazała Anna Stopińska, specjalista ds. PR w Laboratorium Kosmetycznym "Dr Irena Eris", nowa gama produktów odpowiada na zmiany o charakterze społeczno-demograficznym: przybywa kobiet w wieku 60+, jednocześnie wzrasta ich siła nabywcza oraz zmieniają się profil, styl i jakość życia. Według firmy kobiety w tym wieku dążą do samorealizacji, są bardziej aktywne, dbają o zdrowie i kondycję, wygląd, poszukują kosmetyków realizujących ich potrzeby pielęgnacyjne.

Nowa seria Lirene Folacyna Progress 60+ wspierana jest kampanią w prasie oraz działaniami public relations. Przy kreacji reklam marketer współpracuje z agencją Ogilvy Action. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Wartość budżetu nie jest znana. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , ,