Albert Polska rozpoczyna kampanię telewizyjną dla ekskluzywnej linii dermokosmetyków Labo. Polska jest trzecim krajem po Francji i Włoszech, w których firma zdecydowała się na wsparcie swoich produktów w telewizji. Jest to także pierwsza kampania marki w polskiej telewizji.
W reklamie pojawią się dwie linie produktów – Crescina (na przerzedzające się włosy) i Laboina (przeciw zmarszczkom, w których zastosowano światową nowość i patent Labo – aktywne roślinne komórki macierzyste). Celem kampanii jest zbudowanie świadomości tego patentu i jego dostępności w wybranych aptekach w Polsce.
– Kampania skierowana jest do konsumentów o wyższym profilu i dochodach. Produkty Labo to najwyższa półka cenowa w aptece – mówi Izabela Marczak, product manager Labo w Albert Polska.
Za kreację odpowiada producent Labo Cosprophar Suisse. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Carat Polska.
Kampania potrwa trzy tygodnie. Wartość jej budżetu nie jest znana. Przypomnijmy, że równocześnie Albert realizuje w telewizji kampanię dla innej marki – Bioxetu. (JD)