Do działu kreacji agencji reklamowej DDB dołączył Maksym Matuszewski, który objął stanowisko art directora. Będzie pracował w zespole z Michałem Desowskim, senior copywriterem. Matuszewski zaczynał karierę jako dyrektor artystyczny w magazynach “Laif” i “Laifstyle”, następnie pracował w agencjach Ad Fabrika FCB i G7, gdzie obsługiwał m.in. marki: Nivea, Kruk, Leroy Merlin, Era, Tak Tak, Heyah i Kredyt Bank.
DDB jednocześnie prowadzi rekrutację do działu kreacji (na stanowiska copywritera i junior art directora) oraz do Szkoły Reklamy DDB. W styczniu rozpocznie się druga edycja Szkoły Reklamy DDB – 6-miesięcznego programu szkoleniowego, który przygotowuje do pracy w działach: kreacji, strategii i client service.
W ostatnim czasie agencję opuściły dwa zespoły seniorskie. Jacek Pawlak i Dariusz Szubiak zarządzają obecnie działem kreacji w FireFly Group, natomiast Arkadiusz Pawlik i Mariusz Pitura odpowiadają za kreację w TBWA. (JP)