SiroScan rozpoczyna specjalną kampanię reklamową kosmetyków marki Bruno Banani. Celem akcji jest wsparcie promocyjne damskiej linii zapachów tej marki oraz nowości – Magic Woman. Kampania przebiegać będzie pod hasłem “Upiecz swojego wymarzonego faceta”.
– W tym roku postawiliśmy na innowacyjne podejście do tematu świąt – z przymrużeniem oka – mówi Monika Banaś, junior brand manager lifestyle w firmie SiroScan. – Każda dziewczyna marzy o spotkaniu idealnego faceta. Niestety, rzeczywistość czasami rozczarowuje, dlatego na tegoroczne święta przygotowaliśmy coś wyjątkowego. Czas upiec własnego pana idealnego, wykorzystując w tym celu “niegrzeczne” składniki ze “Świątecznej Piekarni Bruno Banani”.
Świąteczna akcja promocyjna Bruno Banani będzie wspierana działaniami reklamowymi. Przy ich realizacji SiroScan współpracuje z domem mediowym MediaCom Warszawa. Promocja obejmie m.in. telewizję. Jeśli chodzi o działania komunikacyjne, to największy nacisk zostanie położony na internet, gdzie powstała specjalna strona w polskiej wersji językowej www.forget-reality.com. Marketer nie podaje wielkości budżetu reklamowego zainwestowanego w projekt. (JD)