Kraj

Bruno Banani zachęca do upieczenia idealnego faceta; internet głównym medium promocji

SiroScan rozpoczyna specjalną kampanię reklamową kosmetyków marki Bruno Banani. Celem akcji jest wsparcie promocyjne damskiej linii zapachów tej marki oraz...

SiroScan rozpoczyna specjalną kampanię reklamową kosmetyków marki Bruno Banani. Celem akcji jest wsparcie promocyjne damskiej linii zapachów tej marki oraz nowości – Magic Woman. Kampania przebiegać będzie pod hasłem “Upiecz swojego wymarzonego faceta”.

– W tym roku postawiliśmy na innowacyjne podejście do tematu świąt – z przymrużeniem oka – mówi Monika Banaś, junior brand manager lifestyle w firmie SiroScan. – Każda dziewczyna marzy o spotkaniu idealnego faceta. Niestety, rzeczywistość czasami rozczarowuje, dlatego na tegoroczne święta przygotowaliśmy coś wyjątkowego. Czas upiec własnego pana idealnego, wykorzystując w tym celu “niegrzeczne” składniki ze “Świątecznej Piekarni Bruno Banani”.

Świąteczna akcja promocyjna Bruno Banani będzie wspierana działaniami reklamowymi. Przy ich realizacji SiroScan współpracuje z domem mediowym MediaCom Warszawa. Promocja obejmie m.in. telewizję. Jeśli chodzi o działania komunikacyjne, to największy nacisk zostanie położony na internet, gdzie powstała specjalna strona w polskiej wersji językowej www.forget-reality.com. Marketer nie podaje wielkości budżetu reklamowego zainwestowanego w projekt. (JD)