Kraj

Varta Baterie zwiększy aktywność reklamową, chce poprawić sprzedaż o 15 proc.

Firma Varta Baterie przygotowuje się do kampanii reklamowej marki produktów Remington. W planach spółki są kampanie telewizyjna oraz internetowa, rozważana...

Firma Varta Baterie przygotowuje się do kampanii reklamowej marki produktów Remington. W planach spółki są kampanie telewizyjna oraz internetowa, rozważana jest też akcja w radiu. Marka i produkty Remingtona pojawią się także w lokalnych akcjach billboardowych, na bannerach na elewacjach sklepów oraz w gazetkach promocyjnych zarówno w skali całego kraju, jak i lokalnej. W kolorowej prasie, zwłaszcza skierowanej do kobiet, pojawią się świąteczne advertoriale z prezentacją najnowszych produktów, które w październiku br. wprowadzono do sprzedaży. Szczególnie mocno firma planuje promowanie aktywnych prostownic Wet2Straight. Przy realizacji działań reklamowych marketer współpracuje z agencjami V&P i Jet. Bliższe informacje na temat działań reklamowych i wielkości budżetu nie zostały podane.

Według planów w ciągu najbliższego roku firma chce osiągnąć 15-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży produktów marki Remington. Dokładnych danych na temat obecnej wielkości sprzedaży spółka nie podała. Jako swoich najbliższych konkurentów wskazuje takie marki, jak: Philips, Braun, Rowenta, Babyliss. (JD)