Kraj

Krzysztof Szymczak, wcześniej w nowojorskiej AgencySacks, przechodzi do EMLabu

Do zespołu agencji marketingowej EMLab dołączył Krzysztof Szymczak, który będzie odpowiadać m.in. za obsługę kluczowych klientów spółki - marki Play...

Do zespołu agencji marketingowej EMLab dołączył Krzysztof Szymczak, który będzie odpowiadać m.in. za obsługę kluczowych klientów spółki – marki Play i Allegro. Objął stanowisko account managera. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Hardwork Communications w Warszawie oraz AgencySacks w Nowym Jorku. W tej ostatniej pracował przy obsłudze ekskluzywnych marek, m.in.: Chelsea Property Group, Steinway Lyngdorf, Baccarat, Verdura, Cartier, Departures Magazine czy SHVO. Szymczak jest współzałożycielem bloga “The Essentialist” o reklamie drukowanej i modzie, jak również fundacji The Mill Foundation wspierającej niezależne projekty kulturalne na płaszczyźnie doradztwa mediowego oraz promocji.

Krzysztof Szymczak jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz nowych mediów na uniwersytecie The New School w Nowym Jorku.

– EMLab już dawno postawił sobie za cel wprowadzenie zachodnich standardów do polskiej branży marketingowej. Jesteśmy prekursorami w przypadku marketingu doświadczeń czy procurmentu zakupu usług zewnętrznych – mówi Julian Kozankiewicz, prezes EMLabu. (JP)