Zagranica

Interpublic zanotował w III kwartale br. spadek przychodów o 18 proc.

Grupa komunikacyjna Interpublic Group of Cos. (IPG) poinformowała, że jej zysk w III kwartale br. wyniósł 17,2 mln dol., podczas...

Grupa komunikacyjna Interpublic Group of Cos. (IPG) poinformowała, że jej zysk w III kwartale br. wyniósł 17,2 mln dol., podczas gdy rok wcześniej zamknął się w kwocie 38,7 mln dol. Jednocześnie o 18 proc. spadły przychody, które wyniosły 1,42 mld dol. Według Michaela Rotha, CEO grupy, to prosta konsekwencja ograniczania przez marketerów budżetów przeznaczanych na komunikację z konsumentami.

W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2009 r. strata IPG wyniosła 35,8 mln dol., a przychody blisko 4,22 mld dol. Pracę w grupie straciło ok. 5 tys. pracowników. Obecnie Interpublic zatrudnia ok. 40 tys. osób na całym świecie. (“AdWeek”)