Kraj

IDMnet uruchomił sieć reklamy wideo Clipnet

Firma IDMnet SA uruchomiła sieć reklamy wideo Clipnet. Sieć ta odpowiada za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo i...

Firma IDMnet SA uruchomiła sieć reklamy wideo Clipnet. Sieć ta odpowiada za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo i oferuje najpopularniejsze formaty reklamowe tego typu, m.in. videodoublebillboard, videostitial i expand videostitial. Możliwa jest ponadto opcja brandingu playera. Clipnet oferuje reklamę w modelu zasięgowym i w pakietach tematycznych. W sieci mogą być również realizowane kampanie targetowane behawioralnie (na bazie technologii firmy Nugg.ad). Oferta będzie dostępna w większości witryn należących do sieci IDMnet i 4clover. Firma zapowiada wprowadzenie kolejnych form reklamowych.

– Uruchomienie Clipnetu jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie naszych klientów reklamą wideo w sieci. Pozwala ona na połączenie możliwości, jakie daje telewizja (emisja kontentu audio i wideo do szerokiego audytorium), z gwarancją mierzalności oraz bardzo szerokimi możliwościami targetowania, jakie zapewnia internet. Za nami pierwszy etap projektu, w którym skupiliśmy się na wprowadzeniu oferty w podstawowym zakresie. Pracujemy już nad kolejnymi formami reklamowymi: pre-roll i post-roll – powiedział Michał Hejka, dyrektor działu badań i rozwoju sieci IDMnet.

Od września 2008 roku sieć reklamy wideo o nazwie V2Media ma również firma ARBOmedia Polska. Osobnej marki sieci reklamy wideo nie ma natomiast Ad.net. (TWI)