Zagranica

Firmy FMCG zbyt mało używają technik SEM - uważa wiceprezes Coca-Coli

- Firmy FMCG zbyt mało używają technik search engine marketingu - uważa Carol Kruse, wiceprezes Coca-Coli ds. globalnego marketingu interactive....

– Firmy FMCG zbyt mało używają technik search engine marketingu – uważa Carol Kruse, wiceprezes Coca-Coli ds. globalnego marketingu interactive. Jej zdaniem SEM powinien być używany także przez marketerów, którzy nie prowadzą sprzedaży online, bo konsumenci szukają ulubionych marek czy rozwiązania problemów, także korzystając z wyszukiwarek. Carol Kruse zauważyła także, że dla Coca-Coli problemem jest mierzenie zwrotu z inwestycji na działania interaktywne, nie tylko SEM, lecz także np. inwestycji w społeczności. Jej zdaniem nie można tych inwestycji mierzyć wynikami sprzedaży, ale raczej wskaźnikami związanymi z wizerunkiem marki. (“WARC”)