M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Żywiec wycenia swoje marki na ponad 1,5 mld zł

Serwis Dzienny | 26 października 2009, 06:45

Grupa Żywiec, drugi pod względem wielkości producent piwa w Polsce (ok. 34 proc. rynku), utworzyła spółkę zależną Brandhouse Żywiec Sprzedaż...

Grupa Żywiec, drugi pod względem wielkości producent piwa w Polsce (ok. 34 proc. rynku), utworzyła spółkę zależną Brandhouse Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja, której zadaniem ma być zarządzanie portfelem jej marek.

Jak wyjaśnia Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec, utworzenie spółki ma na celu kontrolowanie zyskowności brandów i lepsze, efektywniejsze zarządzanie nimi.

Przy tej okazji Grupa Żywiec podała w komunikacie, że do nowej spółki wniosła wkład niepieniężny (aport) w postaci praw własności znaków towarowych marek: Żywiec, Warka, Tatra, Specjal, Strong, Leżajsk, Królewskie i Kujawiak. Łączna wartość aportu wynosi 1,56 mld zł. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,