Wyspecjalizowana w marketingu w wyszukiwarkach agencja Firstlevel rozpoczęła współpracę z firmą Sklepy Komfort SA, siecią sklepów z produktami do wyposażenia i aranżacji wnętrz. Firstlevel odpowiada za przygotowanie całościowej strategii kampanii marketingu w wyszukiwarkach obejmującej zarówno wyszukiwarki, jak i sieci kontekstowe. Celem kampanii jest promocja marki i produktów Komfortu oraz ich sprzedaż online. Zadaniem agencji jest osiągnięcie maksymalnego zwrotu z inwestycji przez zastosowanie w budowaniu repozytorium fraz kluczowych zaawansowanej strategii “głowy i ogona” (polega ona na wykorzystaniu w kampanii oprócz najbardziej popularnych fraz również rozbudowanej grupy wielowyrazowych, niszowych słów kluczowych) oraz prowadzenie zaawansowanej optymalizacji kampanii SEM m.in. z wykorzystaniem testów multiwariacyjnych dla stron docelowych.
Zdaniem przedstawicieli agencji dzięki dużemu zainteresowaniu internautów tą kategorią produktów potencjał reklamowy wyszukiwania jest bardzo wysoki.
Nawiązanie współpracy między Firstlevel a siecią Komfort nastąpiło bez przetargu. (TWI)