Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadziła nowy system obsługi kampanii outdoorowych AMS Assistance oraz symulator plakatów.
AMS Assistance to system kompleksowego monitoringu kampanii rozpoczynającego się w momencie podpisania kontraktu, a kończącego raportem z jego realizacji. Najnowsza wersja systemu otrzymała nową szatę graficzną, dzięki czemu klienci uzyskają czytelniejszy i szybszy wgląd w najważniejsze informacje (wprowadzony został m.in. interaktywny kalendarz). Ogłoszeniodawcy mają dostęp online do danych o stanie swojej kampanii, które są aktualizowane co godzinę. W każdej chwili klient może także zgrać do swojego komputera fotoserwis kampanii i uzyskać dane o przeprowadzonych kontrolach – poprawności montażu oraz jakości ekspozycji. Kontrole przeprowadzane są przez zespół 130 specjalnie wyszkolonych kontrolerów jakości. Za dane i raporty klient nie ponosi dodatkowych opłat.
Równocześnie klienci AMS mogą od września korzystać z symulatora plakatów, który wykorzystuje technikę renderingu, tzn. procesu przeliczania szeregu pojedynczych obrazów w wideosekwencję. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom klient może wprowadzać do programu projektowany layout plakatu i zobaczyć jego symulację na nośniku outdoorowym z rzeczywistym ruchem ulicznym – poruszającymi się przechodniami i przejeżdżającymi samochodami. (BG)