Kraj

AMS wprowadziła nowy system obsługi kampanii outdoorowych

Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadziła nowy system obsługi kampanii outdoorowych AMS Assistance oraz symulator plakatów. AMS Assistance to system kompleksowego...

Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadziła nowy system obsługi kampanii outdoorowych AMS Assistance oraz symulator plakatów.

AMS Assistance to system kompleksowego monitoringu kampanii rozpoczynającego się w momencie podpisania kontraktu, a kończącego raportem z jego realizacji. Najnowsza wersja systemu otrzymała nową szatę graficzną, dzięki czemu klienci uzyskają czytelniejszy i szybszy wgląd w najważniejsze informacje (wprowadzony został m.in. interaktywny kalendarz). Ogłoszeniodawcy mają dostęp online do danych o stanie swojej kampanii, które są aktualizowane co godzinę. W każdej chwili klient może także zgrać do swojego komputera fotoserwis kampanii i uzyskać dane o przeprowadzonych kontrolach – poprawności montażu oraz jakości ekspozycji. Kontrole przeprowadzane są przez zespół 130 specjalnie wyszkolonych kontrolerów jakości. Za dane i raporty klient nie ponosi dodatkowych opłat.

Równocześnie klienci AMS mogą od września korzystać z symulatora plakatów, który wykorzystuje technikę renderingu, tzn. procesu przeliczania szeregu pojedynczych obrazów w wideosekwencję. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom klient może wprowadzać do programu projektowany layout plakatu i zobaczyć jego symulację na nośniku outdoorowym z rzeczywistym ruchem ulicznym – poruszającymi się przechodniami i przejeżdżającymi samochodami. (BG)