Kraj

Era startuje z kampanią wizerunkową

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem "Warto być z Erą". Obejmie ona...

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem “Warto być z Erą”. Obejmie ona zasięgiem wszystkie wiodące stacje telewizyjne – ogólnopolskie i tematyczne, a opierać się będzie na dwóch 45-sekundowych spotach reklamowych.

Wojciech Kliniewski, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w PTC, wskazuje, że kampania ma na celu utrzymanie dotychczasowej bazy klientów. – Wprowadzając nowe, proste w obsłudze produkty i usługi, dokładamy wszelkich starań, aby klienci chcieli z nami zostać – mówi Kliniewski. – Uważam, że mamy się czym chwalić – mamy najniższy na rynku współczynnik rezygnacji klientów. W czasie gdy wszyscy gracze komunikują to samo: że u nich jest o 1 gr taniej, że oferują telefon za 1 zł, my zdecydowaliśmy, że pokażemy, że jesteśmy innowacyjni, że się rozwijamy i jaki mamy serwis – dodaje Kliniewski.

Kreację reklam przygotowała agencja G7, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom. (MB)