Przetargi

Jutrzenka zawiesza przetarg na Grześki; być może rozpisze go ponownie

Jutrzenka zawiesiła przetarg reklamowy dotyczący marki wafli Grześki. Przetarg został rozpisany w czerwcu (DS "MMP" z 16 czerwca), prawdopodobnie brało...

Jutrzenka zawiesiła przetarg reklamowy dotyczący marki wafli Grześki. Przetarg został rozpisany w czerwcu (DS “MMP” z 16 czerwca), prawdopodobnie brało w nim udział pięć agencji.

Anna Gorzan z działu marketingu Jutrzenki odpowiedzialna za przeprowadzenie tego przetargu nie podała liczby zaproszonych do niego agencji. Według Gorzan zawieszenie konkursu wynika z tego, iż żadna z propozycji przedstawionych przez agencje nie spełniała oczekiwań marketera. – Rozmawiamy teraz z inną agencją, spoza przetargu – powiedziała Gorzan. – Jeśli spodobają nam się jej pomysły, podejmiemy współpracę. Jeśli nie, nie jest wykluczone, że rozpiszemy przetarg na nowo.

Gorzan nie podała nazwy agencji, z którą Jutrzenka obecnie rozmawia.

Ostatnia aktywność reklamowa Grześków informowała o nowej promocji “15% gratis”. Reklama była emitowana w: Radiu Zet, RMF FM, RMF Maxxx i sieci Eska (DS “MMP” z 9 czerwca br.). Kreację przygotowało studio dźwiękowe RPM Sound & Voices, media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.

Poprzednia wizerunkowa kampania Grześków miała miejsce wiosną ub.r. (DS “MMP” z 9 kwietnia 2008 r.). Występowali w niej: Piotr Machalica, Agnieszka Warchulska i Julka Wróblewska. Kampanię przygotowała agencja GPD Advertising. (AMS)