Kraj

Kraft przesunie obsługę marki Tuc z Euro RSCG do DraftFCB + Ad Fabrika

Kraft Foods Polska SA, do którego obecnie należy marka krakersów Tuc (po przejęciu LU Polska), planuje na początku przyszłego roku...

Kraft Foods Polska SA, do którego obecnie należy marka krakersów Tuc (po przejęciu LU Polska), planuje na początku przyszłego roku przesunięcie obsługi reklamowej tej marki z Euro RSCG Warsaw do DraftFCB + Ad Fabrika. Przesunięcie to jest wynikiem decyzji globalnych. Nie udało nam się tych informacji potwierdzić u przedstawicieli marketera.

LU Polska wprowadziło na rynek krakersy Tuc na początku br. (DS “MMP” z 21 stycznia br.). Polska jest 50. krajem, w którym ta marka jest sprzedawana.

Debiutowi marki Tuc towarzyszyła intensywna kampania reklamowa, która wystartowała 19 stycznia i była prowadzona przez trzy miesiące. Obejmowała wyłącznie telewizję (TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem). Opracowaniem kreacji zajęła się Euro RSCG Warsaw, planowaniem i zakupem mediów – Starcom.

Krakersy Tuc sprzedawane są w trzech wersjach smakowych: solone, paprykowe i sól z pieprzem, w dwóch rodzajach opakowań (100 g i zbiorcze 3×100 g). (AMS)