Kraft Foods Polska SA, do którego obecnie należy marka krakersów Tuc (po przejęciu LU Polska), planuje na początku przyszłego roku przesunięcie obsługi reklamowej tej marki z Euro RSCG Warsaw do DraftFCB + Ad Fabrika. Przesunięcie to jest wynikiem decyzji globalnych. Nie udało nam się tych informacji potwierdzić u przedstawicieli marketera.
LU Polska wprowadziło na rynek krakersy Tuc na początku br. (DS “MMP” z 21 stycznia br.). Polska jest 50. krajem, w którym ta marka jest sprzedawana.
Debiutowi marki Tuc towarzyszyła intensywna kampania reklamowa, która wystartowała 19 stycznia i była prowadzona przez trzy miesiące. Obejmowała wyłącznie telewizję (TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem). Opracowaniem kreacji zajęła się Euro RSCG Warsaw, planowaniem i zakupem mediów – Starcom.
Krakersy Tuc sprzedawane są w trzech wersjach smakowych: solone, paprykowe i sól z pieprzem, w dwóch rodzajach opakowań (100 g i zbiorcze 3×100 g). (AMS)