Kraj

Ferrero Polska rusza z kampanią batonów Duplo

Ferrero Polska rozpoczyna w najbliższych dniach kampanię reklamową wspierającą batony Duplo. Przedstawiciele marketera nie udzielają informacji dotyczących wsparcia produktu. Według...

Ferrero Polska rozpoczyna w najbliższych dniach kampanię reklamową wspierającą batony Duplo. Przedstawiciele marketera nie udzielają informacji dotyczących wsparcia produktu.

Według naszych informacji kampania wykorzystująca nowy spot telewizyjny (30-s) obejmować będzie trzy główne stacje: TVN, Polsat i TVP. Jej wsparciem będą materiały POS, samplingi i degustacje. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada Carat Polska. Nie udało nam się ustalić, która agencja przygotowała kreację spotu.

Z badań przeprowadzonych przez Ferrero Polska wśród konsumentów wynika, że 97 proc. konsumentów odpowiada smak batonika (orzechowy), a 85 proc. z nich potwierdza chęć zakupu Duplo. (BG)