Kraj

Iberia inwestuje we wsparcie odnowionego Leona

Iberia Motor Company rozpoczęła kampanię modelu nowego Seata Leona. Auto po wprowadzonych zmianach ma charakteryzować się większym indywidualizmem i licznymi...

Iberia Motor Company rozpoczęła kampanię modelu nowego Seata Leona. Auto po wprowadzonych zmianach ma charakteryzować się większym indywidualizmem i licznymi usprawnieniami technologicznymi. Samochody ze środkowego przedziału oferty hiszpańskiej marki przeszły poważną transformację, ze szczególnym uwzględnieniem poprawy jakości i poziomu wykonania. Nowy Leon ma zmienioną przednią i tylną część nadwozia. Logo marki jest mniejsze niż dotychczas. Wraz z wprowadzeniem odnowionej linii dokonano także unifikacji wyposażenia Seata Leona. Nowy Leona podobnie jak odnowiony model Altei jest w tym roku fundamentem bieżącej strategii produktowej firmy Seat.

Wprowadzeniu na rynek odnowionego modelu towarzyszą wielokanałowe działania promocyjne. Kampania wykorzystuje media tradycyjne oraz działania niestandardowe. Obejmuje sponsoring telewizyjny w TVN, reklamy prasowe w prasie codziennej, tygodnikach opinii i lifestyle’owych, magazynach kobiecych i skierowanych do mężczyzn oraz w prasie motoryzacyjnej. W internecie prowadzone są kampanie kontekstowa i zasięgowa, a w ramach działań OOH wykorzystano telewizory LCD w wagonach metra.

Za strategię kampanii i kreację reklam odpowiada agencja Betlej & Partners. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Seat Leon pozycjonowany jest w segmencie C. Jego głównymi konkurentami są m.in.: Skoda Octavia, Audi A3 i Volkswagen Golf. (BG)