Kraj

Polska kampania Ariela będzie emitowana w regionie

Od początku września trwa kolejna odsłona kampanii telewizyjnej marki Ariel z portfolio Procter & Gamble. Jej celem jest zachęcenie konsumentów...

Od początku września trwa kolejna odsłona kampanii telewizyjnej marki Ariel z portfolio Procter & Gamble. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do wypróbowania nowego Ariela. Tym razem jest to historia projektantki wnętrz, która pokazuje, jak w codziennych sytuacjach każdy z nas narażony jest na silne zabrudzenia i plamy – a dzięki nowemu wariantowi Color & Style proszku Ariel kolory ubrań nawet po wielu praniach wyglądają jak nowe.

Kampania promująca produkt została przygotowana dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej przez Saatchi & Saatchi Poland przy współpracy z zespołem klienta w Genewie. Spot został nakręcony w RPA, jego reżyserem jest Sven Harding, autor reklam m.in. dla Greenpeace i Head & Shoulders oraz wideoklipów dla Depeche Mode oraz Kosheen.

W Polsce film reklamowy emitowany będzie na antenach stacji ogólnopolskich oraz tematycznych. Planowanie i zakup mediów leżą w gestii MediaCom Warszawa. (AMS)