Kraj

Czas w Discovery Travel & Living na sprzedaż

Discovery Networks Central Europe, oddział Discovery Communications, poinformowało o uruchomieniu w połowie września lokalnego, dedykowanego rynkowi polskiemu pasma nadawczego w...

Discovery Networks Central Europe, oddział Discovery Communications, poinformowało o uruchomieniu w połowie września lokalnego, dedykowanego rynkowi polskiemu pasma nadawczego w kanale Discovery Travel & Living. 15 września firma rozpocznie także sprzedaż czasu antenowego w tym kanale. – Uruchomienie dedykowanego Polsce pasma nadawczego Discovery Travel & Living to kolejny istotny krok w realizowanej przez nas konsekwentnie strategii lokalizacji. Dowodzi on zaangażowania Discovery w rozwój biznesu na tym konkurencyjnym rynku poprzez inwestowanie w najlepszej jakości ofertę odpowiadającą na potrzeby widzów oraz naszych partnerów biznesowych – powiedziała Katarzyna Kieli, general manager w Discovery Networks Central Europe.

Rozpoczęcie sprzedaży czasu antenowego w Discovery Travel & Living zwiększy do pięciu liczbę kanałów w portfolio reklamowym Discovery, w którego skład wchodzą ponadto: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science i Discovery World.

– Jesteśmy przekonani, że poszerzając naszą ofertę reklamową, stworzymy klientom jeszcze lepszą możliwość dotarcia do szerokiej, zróżnicowanej publiczności – twierdzi Dorota Żurkowska-Bytner, vice-president ad sales Discovery Networks Central Europe. (PM)